רק מזרנים - שאלות נפוצות

ככה זה, לחלקנו עדיין קשה לרכוש מוצר דרך האינטרנט, לחלקנו אין בעיה, אבל מזרן?! כן כן, יש משני הסוגים.

אז לכולנו, ריכזנו פה את השאלות שאנו נשאלים לפחות פעם אחת ביום, כל יום! אם עדיין יש לכם שאלה נוספת, אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון 1800-467-454 ואנו נשמח לענות. ניתן גם לשאול אותנו דרך האתר.

ניתן לפנות אלינו גם דרך הדוא”ל [email protected] או אפילו להתכתב איתנו בוואטצאפ

מזרונים אורטופדיים

“רק מזרנים” הינה שלוחה אינטרנטית של חברת “טופ רהיט” טבריה. החנות שלנו נמצאת ברחוב אוהל יעקב 7 בטבריה ואתם מוזמנים להגיע ולהתרשם. שימו לב שלא כל המזרנים המופיעים באתר נמצאים בחנות ואם ברצונכם לנסות דגם ספציפי, יש לברר ולתאם את הגעתכם מראש.

ברור שניתן! הלקוחות הכי טובים שלנו הם הלקוחות שקיבלו את המלצתנו למזרנים, רכשו דרך האתר או בטלפון ונהנים מהמוצר.

אין בעיה! ניתן להחזיר את המזרן הלא נוח ולקבל אחר תמורתו או את כספכם חזרה. אנו ב”רק מזרנים” הרחבנו את המחויבות שלנו לחוק הגנת הצרכן ואנו מעניקים לכם 30 לילות ניסיון אצלכם בבית.

סניפים במרכז אין לנו אבל יש לנו שם הרבה לקוחות מרוצים. אנו מזמינים אתכם לחנותנו בטבריה אולם אתם יכולים לנסות את המזרנים בכל חנות שקרובה למקום מגוריכם, להתרשם, להתקשר אלינו על מנת שנעזור לכם בבחירה הנכונה וכמובן לקבל מאיתנו הצעת מחיר זולה יותר.

אתר רק מזרנים הוקם לצורך הרחבת חוג לקוחותינו גם למרכז ולדרום הארץ. דרך האתר באפשרותנו לתת לכם את המידע על כל מזרן ומזרן עד לביתכם, מאפשר לכם לקרוא את כל המידע והאינפורמציה לה אתם זקוקים לצורך קבלת החלטה נכונה ולבסוף גם מחיר מצויין! ככה תקנו מזרן בת”א עם מחיר של טבריה.

השרת עליו מאוחסן האתר וכן פרטי ההזמנה הינו שרת SSL מוצפן , בדיוק כמו השרת של בנק או חברת אשראי. פרטיך האישיים מוצפנים ומוגנים בכל האמצעים, ניתן לקרוא עוד אינפורמציה בנושא.
כמובן שניתן לבצע הזמנה גם בטלפון, ככה נציג החברה גם יוכל לעזור לכם בבחירת המזרן וכן יענה על שאלותיכם ככל וישנם. 

ניתן לבצע את הקניה גם באמצעות פייפאל, ככה שבכלל לא תצטרכו להזין את פרטי האשראי שלכם באתר.

תלוי בסוג המוצר אותו ביקשתם לרכוש. ככלל, הזמנת מזרן כרוכה בזמן ייצור והובלה של 14 ימי עסקים והזמנת מיטה ב- 21 ימי עסקים, לזמן זה מחויבות רוב החברות שמייצרות בארץ. לרוב, ותלוי במידת המוצר ודחיפותו ללקוח, אנו עושים את מירב המאמצים לספק את המזרן/מיטה מהר ככל האפשר ואנו מצליחים לספק גם מזרנים מספר ימים בודדים לאחר ההזמנה.

בהחלט! ניתן לאסוף את כל המוצרים באופן עצמאי ללא תשלום הובלה, יש לציין זאת ב”הערות” בטופס ההזמנה ואנו נתאם את האיסוף בין הלקוח לספק. בכל מקרה, המוצרים לא נשלחים לטבריה ומשם לבית הלקוח, אלא ההובלה משולמת על ידכם ישירות למובילים של המפעל ואנו לא מחייבים עבורה. שימו לב, שלא תהיה אחריות לכל פגם שייגרם בעקבות ההובלה העצמאית.

ניתן לפנות אלינו דרך האתר “מעקב אחר הזמנה” או באמצעות שיחת חינם: 1-800-467-454

טופס הזמנה נוסף וחשבונית מס/קבלה יישלחו אליכם בדואר לכתובתכם או לכתובת אחרת שצוינה בעת ההזמנה, וזאת מייד עם קבלת אישור חברת האשראי לעסקה. תעודת האחריות של המוצר תגיע עם המוצר.

 

עדיין מתלבטים? גם תחליטו בסוף שלא לרכוש מאיתנו, אלה 3 מאמרים שחובה עליכם לקרוא…

איך בוחרים מזרן?

זהו! המזרן עשה את שלו והגיע הזמן לבחור מזרן חדש… אז איך באמת בוחרים מזרן חדש? לפניכם טיפים ועצות שימושיות שיקלו עליכם את התהליך

קרא עוד »

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם