רק מזרנים, החנות הוירטואלית הגדולה בישראל למכירת מזרנים. רק מזרנים! עם 30 לילות ניסיון ו-12 תשלומים שווים.

לא נמצאו מוצרים בסל.
MENUMENU
לא נמצאו מוצרים בסל.

רכישת מזרנים באינטרנט

show blocks helper

קטגוריות מוצרים

לפי מחיר

דרגת קושי

יצרן

עובי מזרן

סוג מזרן

גודל מזרן

מזרונים לפי יצרן

רכישת מזרנים ומיטות דרך האינטרנט

 
מחפשים מזרנים, מיטות או כל רהיט אחר ? נכנסתם לזאפ, ראיתם, בדקתם, השוואתם מחירים ואתם מוכנים לקנייה. אבל יש כאן מאה אתרים, כולם דומים, יפים וברורים אז איך נדע מאיזה אתר לרכוש?!
להלן כמה טיפים שיעזרו לכם בקבלת ההחלטה הקשה הזו:
1.      היכנסו לדף ה"אודות" / "עלינו" / "מי אנחנו" וכדומה , וקראו קצת על החברה שממנה אתם מעוניינים לרכוש.
האם יש לחברה גם חנות פיזית והם לא רק אתר? אם יש להם גם חנות פיזית, שלא נפתחה רק לפני שנה, סביר להניח שהחבר'ה האלה צברו מספיק שנות וותק וניסיון בסוגי המזרנים / הרהיטים שהם מוכרים והם יודעים על מה הם מדברים.
מידע על החברה – אם בעמוד ה"אודות" של האתר לא תמצאו רק פילוסופיה מכירתית אלא גם שם של החנות הפיזית + טלפונים ישירים של החנות ואפילו מספר ח.פ של החברה או עוסק מורשה , מישהו מתחבא מאחורי האתר שלו שהוא רק מעין חכה שמחכה לדג שייתפס…
2.    האם באתר מוכרים מזרנים או רהיטים ממותגים ידועים? סביר להניח שאם חנות מסוימת מוכרת דרך אתר האינטרנט שלה מותגים ידועים ומוכרים, היא לא קיבלה זיכיון לכך סתם. חנות וירטואלית ללא וותק וניסיון בתחום לא תקבל אישור למכור מותגים מוכרים וידועים אלא תסתפק במזרנים או רהיטים זולים שמיוצרים בשטחים ושבעוד כמה ימים יקראו לחברה בשם אחר, ומה עם האחריות?! תחפשו אותה בדפי זהב.
3.    שם היצרן – רוב החנויות רהיטים לא מייצרות אותם ושלא תגידו שלא אמרנו, אם כתוב בשם היצרן את שם החנות, רוב הסיכויים שמישהו לא רוצה שתדעו מי ייצר את המיטה או המזרן הזה, ורוב הסיכויים שהוא מיוצר מעברו השני של הקו הירוק.
4.    אחריות על המזרן או המיטה – בדקו מי נותן לכם את האחריות! אם תראו " 15 שנות אחריות של פולירון" או " 10 שנות אחריות של "מזרוני קיסריה" תבינו שלבעל האתר שמכר לכם את המזרנים או המיטות האלה אין כל קשר לאחריות, וכמו במוצרי חשמל, האחריות היא של היצרן וכך היא צריכה להיות. אם תראו משפט כזה: "5 שנים אחריות של XXX רהיטים" תבינו שאתם הולכים להסתבך עם המוצר…
5.    מוכר שמבין! אני לא מדבר על שירות הודעות שיש לרוב האתרים שיש להם גם חנות פיזית והם חוזרים ללקוחות כשהם מתפנים, אני מדבר על איש המכירות שמנסה להסביר ולמכור לי את המוצר אותו אני רוצה לקנות! איש מכירות שמבין במזרנים / מיטות או כל סוג אחר של רהיט, זה לא איש מכירות שנתנו לו מחשב וטלפון וביקשו ממנו שירשום הזמנות. תתקילו את איש המכירות בשאלות קשות, תבררו ותתעניינו במזרן אותו אתם רוצים לרכוש, איש מכירות טוב יידע לענות לכם על רובם המוחלט של שאלותיכם. לעומת זאת, טלפנית שרושמת הזמנות, לא תדע!
6.    המלצות! המלצות על אתרי מכירות באינטרנט יש לא רק בזאפ. קראו את ההמלצות בזאפ, הם חשובות מאוד, וחפשו עוד המלצות של לקוחות שקנו באתר הזה, לקוח שחושב שצריך להזהיר אתכם מהאתר בטח כתב המלצות בעוד מקום.
7.    אמון הציבור – יש אתרים שיכתבו שהם הכי אמינים בעולם אבל את האמינות שלהם תפגשו כאשר תרצו להחזיר את המוצר או להחליפו, ואז תפגשו לראשונה את "תקנון האתר" שבו מוחבאות כל ה"אותיות הקטנות" שלא רציתם לקרוא לפני כן. אתר אינטרנט ו/או  חנות רהיטים שמכבדת את עצמה, לא תכתוב את "תקנון האתר" שלה לבד, היא תיתן למומחה אובייקטיבי לכתוב אותו. רק שתדעו, שכל חנות שקיבלה את תו אימון הציבור לא כתבה את התקנון שלה לבד, עו"ד של אמון הציבור כתב,קרא, בדק ותיקן את כולו על מנת שיעמוד בקו אחד עם התקנות החדשות של חוק הגנת הצרכן. קנו רק מאתרים כאלה.

מקווים שעצותינו יהיו לכם לעזר רב בכל פעם שתרצו לרכוש רהיטים דרך האינטרנט ובכלל. רכישה בטוחה ומהנה!
אם אתם נמצאים בארה"ב ומחפשים לרכוש מזרנים באינטרנט, הינה אתר מומלץ לרכישת מזרנים בארה"ב
 
צוות רק מזרנים  1800-467-454
 
 

 

אהבתם? שתפו!

 

שתף עמוד זה:

30 לילות ניסיון והובלה חינם. השתמשו בקופון "הובלה חינם" ברכישה מעל 1,500 ש"ח. סגור