חדר שינה – טיפים

על מה נדבר במאמר זה?

חדר שינה – טיפים לבחירה

חדר שינה הוא אחד החדרים החשובים בבית. אנו מבלים בו כשליש מחיינו, וחולקים אותו עם בני זוגנו. לעיצובו ונוחיותו חשיבות רבה ולא פחות חשובות הנעימות והשלווה שיקרין עלינו.

תורות עיצוב רוחניות מייחסות חשיבות רבה לא רק ליופי הרהיטים ונוחיותם, אלא גם לאווירה הכוללת שהם מייצרים. שילובים נכונים בין חומרים שונים, צבעים ותאורה משפיעים על האוירה בחדר שינה ועוזרים ליצור אנרגיה חיובית, רוגע, ולהשפיע על שנתינו.

חשוב מאוד שחדר השינה יעוצב באופן הרמוני ויותאם לצרכי שני בני הזוג ולסגנונם העיצובי.

גודלו של חדר השינה הוא שיקבע את התכנון והעיצוב, את גודל המיטות, הארונות והשידות , מספר הרהיטים הנילווים ועוד.

 מגמות עיצוביות עכשוויות בחדר השינה

הצרכן הישראלי נחשף לאופנות ומגמות בעולם אולם חי במציאות תרבותית מיוחדת משלו, ובשל כך, מייצרת התעשייה הישראלית רהיטים מעוצבים המושפעים ממגמות עיצוב בין לאומיות אבל מותאמות עד כמה שניתן לטעמו של הישראלי.

ברהיטים אלו ניכרים חשיבה עיצובית ייחודית, איכות חומרים וגימור וכן הקפדה על הנדסת אנוש. בניגוד לרהיטים “הקלילים” המיוצרים באירופה, הישראלים אוהבים רהיטים מעץ מסיבי, מסגרות מיטה מרופדות ומעוצבות והכל בצבעים עכשוויים.

חדרי שינה המיוצרים בישראל עונים לרוב על טעמינו, מתאימים לגודל חדרי שינה הנבנים בישראל וכמובן מותאמים לאקלים בארץ.

מיטה בחדר שינה

המיטה היא מעין מובלעת של פרטיות בחדר השינה. כרהיט, היא מהווה את המוקד העיצובי העיקרי בחדר שינה.

על המיטה להתאים בגודלה לחדר השינה, להיות פרופורציונלית לשאר הרהיטים בחדר ולהשאיר מספיק מרווח לתמרון בחדר. על המיטה להיות פונקציונלית ונוחה ולספק לנו חויית שינה אולטימטיבית באמצעות הוספת מזרן איכותי אשר לרוב אחראי על חלק זה.

בשנים האחרונות, ישנה מגמה של רכישת מיטות רחבות במיוחד, גם במחיר של ויתור על השידות.  אוהבי הפינוק מוצאים בשוק גם שלל מיטות מתכווננות, מיטות מתכווננות יכולות להגיע בנפרד ויכולות “להתלבש” בתוך מסגרת עץ של כל חדר שינה שתבחרו.

מאחלים לכם רכישה נכונה ונבונה-  צוות “רק מזרנים”.

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם