חשיבות בסיסי מיטה

על מה נדבר במאמר זה?

על חשיבותם של בסיסי מיטה

לאחר שעברנו את השלב החשוב ביותר של בחירת מזרן איכותי המתאים לתמיכה בגופנו, חשוב לוודא כי נמצא בסיסי מזרן המתאימים למזרן שלנו ולצרכים שלנו הן מבחינה מעשית והן מבחינה עיצובית. בסיסי מיטה מהווים רכיב חשוב בשמירה על המזרן שלנו וכן, תורמים לאיכות השינה ולבריאות שלנו. הנה כמה סיבות שבגללן חשוב ורצוי להשקיע באותם בסיסי מיטה איכותיים ומתאימים.

בסיסי מיטה מסייעים בשמירה על המזרן

אחד התפקידים החשובים ביותר של בסיס המיטה הוא לבודד את המזרן ולסייע בשמירה על מבנה המזרן. בידוד יעיל של המזרן מהרצפה יסייע בשמירה על המזרן מפני לחות ויאפשר איוורור מתמיד של גוף המזרן.

כמו כן, התמיכה המסופקת על ידי בסיסי מיטה מונעת מהמזרן לשקוע ולהתעוות, גורם המבטיח חיים ארוכים יותר למזרן ושינה נוחה יותר. בנוסף, כאשר אנחנו מבצעים פעולות יומיומיות כגון שטיפת הרצפה, המזרן עלול להנזק באופן משמעותי או להתלכלך, בסיסי מיטה מאפשרים לנו לשכוח מדאגות אלו.

בסיסי מיטה מספקים תמיכה לגוף

בנוסף לשמירה על המזרן, בסיסי מיטה מספקים תמיכה נוספת לגוף האדם, היות והם מאפשרים יציבות של המזרן וכן קובעים לו משטח יציב.

משטח זה מאפשר לנו לישון עם גב ישר, ללא מהמורות ובליטות העלולות להפריע את מנוחתנו. כמו כן, בסיסי מיטה מאפשרים תמיכה אחידה ומפוזרת בכל חלקי הגוף. בנוסף, בסיסי מיטה חשובים משום שהם מספקים בידוד מהקור הבוקע מהרצפה, קור זה עלול להפריע לשינה רצופה, ובעונות קרות במיוחד אף לגרום להצטננות ומחלות שונות.

בסיסי מיטה מהווים חלק אינטגרלי מעיצוב החדר

המראה של מזרן שוכב על הרצפה הוא אינו מהמלבבים ביותר והרבה פעמים גורם לחדר שינה מושקע להראות מוזנח. בסיסי מיטה מאפשרים לנו לסדר את החדר, להקנות לו מראה מיוחד ולהתאים את המיטה שלנו לאופי העיצובי של החדר.

חשוב לציין כי במקרה של חדרי ילדים, ניתן להשתמש בבסיסי מיטה מיוחדים ויצירתיים כגון מיטת קומותיים החוסכת מקום או מיטות המעוצבות בצורות שונות כגון מכוניות או רכבות. כמו כן, בסיסי מיטה יכולים להכיל גם ארגז מצעים או שטחי אחסון יעילים אחרים.

בסיס למיטה יכול להגיע עם ארגז מצעים או בלעדיו, ויכול להגיע עם מגוון רחב של ראשי מיטה מעוצבים. כמו כן, בסיס למיטה יכול להגיע עטוף בבד זהה למזרן (ולכן כדאי לרכוש אותם מאותו יצרן), או בבדי מיקרו או נובה – בדים דוחי כתמים. ניתן גם להשיג את הבסיס למיטה עטוף בדמוי עור, ובכך מקנה למיטה יוקרה.

מקווים שעזרנו, אם המידע במאמר תרם לכם, שתפו!

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מזרן לישנים על הצד/הבטן או הגב
על הבטן על הגב או על הצד?

אתם ישנים על הצד? על הבטן? אולי הגב? לכל תנוחת שינה יש מזרן שמתאים לה! קראו איזה מזרן מתאים לישנים על הגב, איזה מזרן מתאים

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם