ספת נוער וידר דגם דוגרי

יתרונותיה של ספת נוער

על מה נדבר במאמר זה?

כיצד ניתן להגן על ילדנו?

גיל הבגרות הוא אחד מהגילאים הקשים ביותר בחיינו, זהו התפר בו אתה נמצא בין עולם הילדות לבין עולם הבגרות ומכאן הקושי הרב שחווים בני נוער רבים. בגיל זה מתחילים בני הנוער לנהל חיים עצמאיים ושואפים לקבל החלטות על חייהם לבד או לכל הפחות באין מפריע מהוריהם. זהו גם הגיל בו בני הנוער מתחילים לבלות יותר ויותר זמן בחדריהם ולא בסלון הבית. הם מתחילים בטיפוח החדר ובאירוח חבריהם בו. כמובן שאין כל פסול בכך, ההפך הוא הנכון לאור המציאות בארץ הרי עדיף שבן הנוער יבלה עם חבריו בחדרו ולא מחוץ לביתו, ברחוב. על כן, יותר ויותר הורים רוצים לאפשר לילדיהם המתבגרים חדר שבו יוכלו לארח את חבריהם ולבלות עימם וכך להתמודד עם תופעות האלימות שקורות מחוץ לבית.

אז מה הבעיה?

כידוע בתים רבים אינם סובלים מעודף מקום, בלשון המעטה וברוב הבתים אין חלל חופשי. גם אם מדובר בבית גדול הרי שלרוב אין חדרים פנויים ללא שימוש שניתן לתת לילדנו בכדי שהלה ישתמשו בהם לאירוח חבריהם. על כן, הפתרון לרוב הוא לתת לילד לארח את חבריו בחדרו שלו. הבעיה שחדרו של המתבגר עמוס גם כך, בארונות בשולחן הלימודים ובמיטה שכל מתבגר צריך בחדרו. מכאן הורים רבים הרוצים לדאוג שילדיהם יבלו בבית נתקלים בבעיית מקום אובייקטיבית שאינה מאפשרת להם לעשות כך. לא רק זאת, אלא שילדים רבים המגיעים לגיל הבגרות אינם מסתפקים עוד במיטת היחיד שהייתה להם כל הילדות אלא מעוניינים במיטה גדולה יותר כפי שיש למבוגרים. רצון זה יוצר בעיית מקום נוספת בחדר הנערים ומקשה עוד יותר על חיי ההורים.

מה הפיתרון?

יותר ויותר הורים בוחרים לקנות לילדיהם ספת נוער. ספה זו הינה במרבית המקרים ספה וחצי או “ספת ספר”, היא גדולה יותר ממיטת יחיד וקטנה יותר מספה זוגית. בנוסף, ספת הנוער מגיעה לרוב כמיטה המתקפלת לספה. מנגנון הקיפול הוא נוח וקל למשתמש וניתן לביצוע תוך מספר שניות וללא בעיות מיוחדות. כך יוצא שהספה היא דו שימושית, היא מאפשרת לנער גם לישון בה וגם לארח את חבריו בקלות וללא בעיות. כמובן שכך הספה פותרת את בעיית המיקום והאירוח בחדר ומאפשרת לנער לבלות בחדרו עם חבריו ללא כל בעיה. בנוסף, הנער מרגיש כי מתייחסים אליו בכבוד ומאפשרים לו לישון במיטה גדולה יותר מהמיטה בה ישן בילדותו.

מה הם מאפייני הספה?

מכיוון שיש דרישה גבוהה לספות הנוער הרי שישנם סוגים רבים ומגוונים בשוק וניתן למצוא את הסוג המתאים לילדך ולהעדפתו האישית ללא כל בעיה מיוחדת. הספות מגיעות במגוון צבעים ועיצובים מתוך מחשבה גם על העדפותיהם העכשוויות של בני ובנות הנוער. המחירים של הספה לרוב נמוכים יותר ממיטה זוגית ומאפשרים קנייה לכל אדם ואדם שיחפוץ בכך. ספות הנוער הן אכן מוצר שכל אחד יכול לרכוש לילדיו וליהנות מהיתרונות הרבים שלהם.

כמה מילים נוספות על ספות נוער

ספות הנוער הינן מיטות נוחות מאוד והן בהחלט מתאימות לשינה גם לא לבני נוער. כך, על אף שמן ,ניתן לשים את ספות הנוער לא רק בחדריהם של הילדים אלא גם בחדרים נוספים בבית. ספת נוער שתאוכסן בחדר האורחים לדוגמא, תוכל לאפשר לנו גם לארח את האורחים וגם לאפשר להם לישון בחדר. יש להבין כי ספת הנוער נוחה לא רק לשינה אלא נוחה גם לישיבה ממש כמו ספה רגילה. כלומר, ספת נוער מחזיקה בשתי היתרונות, ספה ומיטה – במוצר אחד.
ומשפט לסיום: המזרון של ספת נוער הינו לרוב מזרון קפיצים אורטופדי (אפשר גם לבחור במזרן אורטופדי ללא קפיצים) המתאים בדרגת הקושי שלו בדיוק לילדים בוגרים ולבני נוער.
תוכלו לבחור ספת נוער מקטלוג ספות הנוער שלנו וכן למיינם לפי יצרן. אם אתם צריכים עזרה בבחירה, צרו עימנו קשר ואנו נעזור לכם!
מקווים שעזרנו, אם המידע במאמר תרם לכם, שתפו!

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם