מדוע דווקא ספות נוער?

על מה נדבר במאמר זה?

מדוע ספות נוער?

אחד הנושאים הנצחיים לדיון בקרב הלקוחות שלנו הוא: האם להעביר את הילדים אל ספות נוער או ללכת ישר על מיטה זוגית. כשיגיע הזמן עבור הפעוט שלך לסיים את התקופה שלו בעריסה, מגוון רחב של אפשרויות יכול להיות מבלבל. האם כדאי לקנות מיטת ילדים מצועצעת, מיטה זוגית או ספת נוער? והאם מזרן קפיצים או לטקס? איפה ממקמים את המיטה שנבחר? ואיזה סוג של כרית הוא הסוג הנכון לתנוחה שהילד שלכם ישן בה?
כדי להקל על ההחלטה החלטנו להסביר מנקודת מבטנו את הנושא באופן יסודי.

יתרונות של ספות נוער לעומת מיטות זוגיות

לאורך השנים נתקלנו בטענות שונות בנוגע למעבר לספת נוער, במנעד שבין טענות רלוונטיות אשר צריכות להישקל בכובד ראש, לבין חוסר הבנה שיכול להוביל לטעויות שילדכם ישלם עליהן לאורך שנים ארוכות. נעזוב את הטענות הטפלות ונאמר כי מתוך הטענות הפרקטיות יותר, בין היתר נתקלנו ביתר שאת בקריטריונים:
• כלכלי – גם כך אצטרך לקנות מיטה זוגית בסוף, אז למה לא עכשיו?
• תוחלת חיים – ספות נוער הן רק לחלק קטן משנות הגדילה וההתבגרות, אז מדוע להשקיע?
• נוחות – זה נוח יותר לישון במיטה גדולה, לא?

אז זה הזמן להגיד: חד משמעית – לא!

רוב ההורים מצהירים על כך שהילד שלהם עזב את מיטת הפעוטות לקראת גיל 5 בערך והשלב הזה הוא בדיוק השלב בו צריך להעביר את הילד למיטה הנכונה בשבילו. אבל איך בוחרים את המיטה הנכונה עבור הילד שהולך וגדל?
לא כל המיטות נוצרו שוות זו לזו. למיטות מסוגים שונים ישנם שימושים שונים. הרי תיאורטית ניתן לדלג על העריסה לחלוטין ולהשכיב את הילד במיטת ילדים קטנה עם מעקה למניעת נפילה, ובכל זאת העריסה נבחרת על ידי כמעט כל ההורים לשלבים הראשונים, פשוט משום שהיא מתאימה יותר לצורך של הגיל הרך.
מאותה הסיבה בדיוק, של התאמה לצורך, ספות נוער הן הבחירה הנכונה עבור ילדים מגיל 5 ועד גיל ההתבגרות. ילד בן 5 כבר מנוסה דיו כדי לעלות ולרדת מספת נוער בבטחה והאופציה הזו תספק לילדכם את כל המרחב שהם צריכים – אך בלי לתפוס שטח רב מדי שאינו מנוצל. במקביל, בכל הזדמנות בה ילדים נוספים מתארחים אצלכם למשך הלילה, ספות נוער נועדו להיפתח ולהכיל יותר מאשר ילד אחד בשעת הצורך, מה שהופך אותן לבחירה האידיאלית!

מדוע ספות נוער הן הפתרון הפרקטי?

ובכן, אחת הלקוחות שלנו סיכמה זאת בצורה הטובה ביותר באמרה:
“חשבתי לדלג על ספת נוער ולעבור ישר למיטה זוגית אבל כשעברנו לדירה החדשה חשבתי על הנושא ובהתאם לעצה שקיבלתי מאנשי השירות שלכם הבנתי שאין ממש ברירה. אין דרך שנוכל להכניס מיטה זוגית ומיטת תינוק לאותו חדר ואם אנחנו מתכננים עוד ילדים אז נצטרך לקחת בחשבון את הנושא של הגודל שתופסת המיטה.”
או במילים אחרות – ספות נוער הן פרקטיות יותר משום שהן תופסות פחות מקום (ונפתחות למיטה זוגית בעת הצורך!), הן מתאימות במימדים לצורך של הילד ההולך ומתבגר והן משתלמות יותר מכל בחינה, דורשות מצעים פחות יקרים ובד”כ מעוצבות ברוח צעירה המתאימה יותר לשלב בו ילדכם נמצא.

כיצד בוחרים ספת נוער מתאימה?

רוצים לקבל פרטים נוספים על ספות נוער, להתייעץ עם המומחים ולבחור את ספת הנוער המתאימה והמומלצת ביותר עבור ילדכם? בואו לבחור את ספת הנוער הנכונה מתוך המבחר הענק שלנו ב’רק מזרנים’ ועצבו את חוויית השינה של ילדכם לעשור הקרוב.

מקווים שעזרנו, אם המידע במאמר תרם לכם, שתפו!

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם