מזרונים במבצע בצפון​

על מה נדבר במאמר זה?

אז לאחר שנים שאתם ישנים על מזרן לא נוח, החלטתם להחליפו ולחפש מזרונים במבצע. פשוט החלטתם שנמאס לכם להתעורר עם כאבי גב אחרי לילה שבו בכלל לא הצלחתם למצוא את התנוחה הנוחה לכם. לאחר שנים שמשתמשים במזרון הוא מאבד מתכונותיו ואינו מבצע את פעולתו כראוי (תמיכה בגופנו) ויש להחליפו,  יתכן גם שסוג המזרן שיש לכם כלל ואינו מתאים עבורכם. חשוב להבין שלמזרונים ישנה השפעה גדולה על איכות השינה שלנו, ולאיכות השינה שלנו ישנה השפעה גדולה על מהלך חיינו. ישנו עולם שלם של מזרונים בעלי מאפיינים שונים ולכן רגע לפני שמחפשים מזרון זוגי במבצע, חשוב ללמוד קצת את הנושא. חשוב להכיר את האפשרויות השונות על מנת שתדעו לבחור נכון, על מנת שתדעו לשאול את השאלות הנכונות ועל מנת שתוכלו למצוא מזרן אשר יספק לכם חווית שינה איכותית לעשר השנים הבאות.

מזרונים במבצע – מה יש בשוק?

אז לפני שנסביר לכם איפה תמצאו מזרונים במבצע בצפון, קבלו מאתנו הסבר קצר על סוגי המזרונים. בשוק ישנם סוגים שונים של מזרונים המגיעים אלינו מיצרנים שונים, הם בגדלים שונים, עשויים מחומרים וטכנולוגיות שונות וכתוצאה מכך יש להם גם תכונות אחרות. להלן קצת מידע שיכול להיות מועיל למי שמחפש מזרון זוגי במבצע.

מזרן לטקס

הלטקס הוא חומר הגלם ממנו מופק הגומי המסורתי (גומי טבעי), הוא משמש לתעשיות שונות ובניהן גם תעשיית המזרנים אשר מצאה את תכונותיו מתאימות מאוד לריפוד השכבה העליונה של המזרן. תכונותיו הטבעיות של הלטקס דוחות אבק ואינן מאפשרות את היווצרות הסביבה האידאלית עבר

קרדיט האבק הידועה לשמצה, לכן מזרון לטקס מומלץ לכל מי שסובל מבעיות אלרגיה ובעיות נשימה. הלטקס יוצר שכבה אוורירית, נעימה למגע הגוף ומונעת הזעה, כמו כן, הודות לתכונותיו, הלטקס מעניק תחושה של קפיציות.

מזרן ויסקו

ויסקו הוא חומר אלסטי בעל תכונות מיוחדות אשר בגינן זכה לכינוי ”ספוג זיכרון“. הויסקו הוא חומר אשר מגיב לחום גופנו ואז מתרכך ומתאים את עצמו לקווי המתאר של גופנו. בכך מאפשר הויסקו להתאים את המזרן לצורת הגוף בצורה מושלמת לכל תנוחה שתבחרו בה. כאשר אנו אומרים מזרן ויסקו אנו מתכוונים לכך שהשכבה העליונה שלו עשויה ויסקו, אך תחתיה ישנה שכבה קשה יותר של ספוג קשיח או של מערכת קפיצים. שכבה של ויסקו בעובי של 4 עד 5 ס”מ מספקת נוחות רבה, אך מעבר לעובי זה הויסקו עלול להפוך לחוויה שלא מתאימה לכל אחד. מזרונים במבצע עם שכבת ויסקו מתאימים למי שאוהב מגע רך ולמי שצריך מזרנים אורתופדים ו/או סובל מפצעי לחץ.

מזרני קפיצים מסוג בונל

זהו מזרן הקפיצים הסטנדרטי ובתוכו תוכלו למצוא סלילי מתכת בעלי כוח התנגדות (קפיצים) ככל שמופעלים עליהם יותר כוח, כך הם מפעילים יותר לחץ נגדי. יצרני המזרנים יכולים לשלוט בדרגת הקושי של הקפיצים. קפיצי בונל מגיעים כמקשה אחת המחוברת יחדיו, הם מעניקים תמיכה טובה לגוף אך אינם אידאליים עבור מי שמחפש מזרון זוגי במבצע מכיוון שכל תנועה של אחד מבני הזוג מורגשת גם בצדו האחר.

מזרן קפיצים מבודדים

זהו הדור המתקדם ביותר של מזרוני הקפיצים. במזרון מסוג זה כל קפיץ מתנהל באופן עצמאי ועטוף בשרוול נפרד. כך מצליח המזרון להעניק תמיכה טובה לגוף המושגת על ידי שילוב של קפיצים רבים המגיבים בנפרד ללחץ המופעל עליהם. אם אתם מחפשים מזרונים במבצע עבור זוגות ומזרני קפיצים הם הכיוון שלכם, מוטב שתבחרו את הקפיצים המבודדים מכיוון שתזוזות בצד אחד של המזרון אינן משפיעות על בן הזוג שלכם. בעזרת מידע זה תוכלו פחות או יותר להבין את ההבדלים המהותיים בין הסוגים השונים של המזרנים ולקבל את ההחלטה הנכונה כאשר מחפשים מזרונים במבצע בצפון.

בעת בחירת מזרונים יש הרבה מקום להעדפות אישיות, מה שנוח וטוב לאדם אחד יכול להיות ממש לא נוח לאדם אחר. ישנם יצרנים המבינים את זה ולכן הם מציעים מזרונים בהם ניתן לשנות את סדר השכבות בנפרד עבור כל צד של המיטה וכך להתאים לכל אחד מבני הזוג את דרגת הרכות המתאימה עבורו.

מזרונים במבצע בצפון

אז אם אתם מחפשים מזרונים בצפון, אנו בהחלט מזמינים אתכם לבוא לבקר אותנו בטבריה, שם נמצאת החנות שלנו: בקומה השניה של “טופ רהיט”, תמצאו חדרי שינה, מיטות, ספות נוער וכל מה שנדרש לכם על מנת לישון טוב ביום שהמזרן יגיע.

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם