מזרוני קינג דיויד

על מה נדבר במאמר זה?

מזרוני קינג דיויד הם מזרונים תוצרת הארץ, עומדים בתחרות בגאווה מול המתחרים ובמחירים זולים יחסית. מפעל מזרוני קינג דיויד הוקם לפני חצי יובל וכיום הם נמכרים ברחבי אירופה, רוסיה וארה”ב. ובארץ הם ממוקמים במקום השלישי והמכובד מבין יצרני מזרונים.

קינג דיויד מחומרים איכותיים ובריאותיים בלבד

מזרוני קינג דיויד מקפידים על חומרי גלם איכותיים בלבד, באמצעות שימוש בחומרים בריאותיים וטכנולוגיה מתקדמת וחדישה הם מצליחים לייצר מזרונים איכותיים, בסיסי מיטה הבנויים מעצי אורן מלאים, ומעוצבים בקווים נקיים המתאימים לכל אווירה וסגנון בית.

מזרוני קינג דיויד – לא רק לבית

מפעל מזרוני קינג דיויד רכשו את אמונם של הציבור הגדול בתחום מזרונים לחדר שינה ומשם המשיכו למוצרים נוספים. כיום הם מספקים סוגים שונים של מזרונים לספא, ראשים למיטות ובסיסים, מוצרים נלווים לדוגמת כריות ולעיתים אף מצעים המייצרים פתרונות בריאותיים בעיצובים וגדלים שונים לבחירת הלקוחות. והלקוחות – מקבלים לא רק מחירים משתלמים ביותר אלא גם איכות ואחריות.

טכנולוגיה וקדמה במזרוני קינג דיויד

מזרוני קינג דיויד משקיעים רבות ומקפידים לייצר מוצרים מן המעלה הראשונה בעזרת שיטת ייצור מן המתקדמות בעולם, שמים דגש על בקרת איכות ומעדיפים שהמוצר ידבר בעד עצמו וכמעט ואינם משקיעים בפרסום. ויחד עם זאת, הצליחו להיכנס לבתים רבים מספור בציבור הישראלי והעולמי.

והמזרונים עצמם? שילוב מנצח של איכות ואחריות

את קינג דיויד מזרונים תוכלו להשיג בכל גודל שתבקשו, החל מן המידות הסטנדרטיות למיטות יחיד ומיטות זוגיות וכלה בקינג סייז. כמו כן, קינג דיויד מקפידים לייצר מזרונים מסוגים שונים וגם מזרונים אורטופדיים, משתמשים בחומרים איכותיים כמו ויסקו ולטקס שיספקו תמיכה מלאה לגב ותחושת רעננות בבוקר. ובמקביל ניתן לרכוש כריות ויסקו ולטקס אשר ישלימו את החבילה וישדרגו את איכות השינה שלכם. מזרוני קינג דיויד מספקים אחריות של עד 20 שנה כתלות בסוג המוצר, אחריות ארוכת טווח שמעיד על איכות ומעניק לכם תחושת ביטחון לשנים קדימה, כך שגם אם תתקלו במכשול, תוכלו לפנות לחברה והם יעמדו לשירותכם וישמחו לעזור.

מחירים של מזרוני קינג דיויד

בין המחירים הזולים בארץ, ללא פשרות על איכות. הכיצד? ראשית כפי שכבר ציינו, ב קינג דיויד מזרונים אין משקיעים בשיווק ופרסום רב, מה שמקטין את הוצאות החברה וההחזר לחברה על המוצר זול משמעותית. בנוסף, היות ולא מדובר במוצרים מיובאים מחו”ל אין צורך לתוספת תשלום על שינוע, מסי יבוא ומכס שלעיתים יכולים להכפיל את מחירם של המזרונים. וברכישתכם מוצרים תוצרת הארץ, אתם תורמים לא רק לכלכלת מדינת ישראל אלא מפתחים ומשפרים את העשייה של מזרוני קינג דיויד בעתיד.

טיפים לרכישת מזרוני קינג דיויד

מזרוני קינג דיויד ניתן לרכוש בחנויות המתמחות למוצרי חדר שינה ובחנויות רהיטים רבות ברחבי הארץ. מומלץ להיכנס ולהרגיש את המזרון בטרם הרכישה. לוודא מול המוכרים את הפרטים החשובים עבורכם לדוגמת מידות, חומרי גלם המרכיבים את המזרון, במה חומר אחד טוב יותר מן השני, דרגת קשיחות, האם זה מזרון קפיצים ועוד. כמו כן, לא לשכוח לברר את טווח האחריות שמוענקים לכם ע”י קינג דיויד מזרונים והאם ניתן בתוספת מחיר להאריך את האחריות, האם ניתן לחלק לתשלומים, זמן אספקה, מחיר משלוח ועוד פרטים שכדאי לברר בטרם החתימה על הצ’ק, שכן מזרונים לא רוכשים כל יום ולעיתים אם אינכם מרוצים מאחד הסעיפים של מפרט המזרון, כדאי להשקיע עוד כמה מאות שקלים ולקנות את המזרון האיכותי יותר אשר תוכלו ליהנות ממנו לשנים ארוכות ובריאות יותר.

מקווים שעזרנו, אם המידע במאמר תרם לכם, שתפו!

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מזרן לישנים על הצד/הבטן או הגב
על הבטן על הגב או על הצד?

אתם ישנים על הצד? על הבטן? אולי הגב? לכל תנוחת שינה יש מזרן שמתאים לה! קראו איזה מזרן מתאים לישנים על הגב, איזה מזרן מתאים

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם