מזרוני יוניברסל – פתרון שינה

על מה נדבר במאמר זה?

מזרוני יוניברסל קיימים מזה כבר 50 שנה ומייצרים מזרוני איכות לצד עיצוב מרהיב וחכם. מזרוני יוניברסל מספקים לא רק מזרוני איכות אלא פתרון כולל לחדרי שינה וביניהם מיטות מסוגים שונים, בעיצובים יפיפיים גם בהזמנות אישיות על פי גדלים וסגנונות שונים. אז אם אתם מחפשים נוחות אופטימאלית – מזרוני יוניברסל הם הפתרון המושלם עבורכם.

מזרוני קיסריה מייצרים 3 סוגים עיקריים של מזרנים:

    • מזרוני יוניברסל מבוססי קפיצים מבודדים – בנויים על בסיס קפיצים מבודדים ומספקים תמיכה מלאה יותר לכל חלקי הגוף. הדבר מאפשר תנועה ללא הפרעה לבני הזוג בצדו השני של המתרס, שכן כל קפיץ שמופעל עליו לחץ סופג לבדו את הכוח המופעל עליו ואינו מעביר לקפיצים שסביבו. מעל שכבת הקפיצים לרוב תמצאו שכבות של ריפוד של פוליאוריטן מוקצף בהתאם לדרגת הקשיחות שתבקשו.
    • מזרוני יוניברסל עם קפיצי בונל  – מזרנים אורטופדיים עם רשת קפיצי פלדה השזורים אחד בשני ומעניקים תמיכה מלאה לגוף. מעל מזרנים אלה ישנם שכבות ריפוד שונות ועליהם ישנה שכבת לטקס או ויסקו בהתאם למבוקש.
  • מזרוני יוניברסל מבוססי ספוג – מזרוני ספוג אלו דומים במבנה למזרוני קפיצים אך בהבדל בודד, במקום שכבת בסיס קפיצית, בנויים על שכבת פוליאוריטן קשיח. מעליה תמצאו מספר שכבות ריפוד בדרגת הקשיחות שתבקשו בדיוק כמו במזרונים מבוססי קפיצים, וכמובן תוספת של שכבת לטקס או ויסקו בהתאם להעדפתכם.

מזרוני יוניברסל – פתרונות חכמים ומשלימים לבית

מזרוני יוניברסל מספקים לכם גם פתרונות לאירוח, מיטות נפתחות לאורחים, ספות, כורסאות מסוגננות וגם פתרונות נלווים לחדרי השינה שלכם לדוגמת כריות לטקס, כריות ויסקו, כריות גב לצפייה בטלוויזיה או לקריאת ספרים בנוחות מושלמת, בסיסי מיטה מסוגים שונים ועוד מוצרים איכותיים. חשבתם שזה הכל? בתערוכה האחרונה של מזרוני יוניברסל הוצגו המיטות החכמות שלהם. מה חכם בהם אתם שואלים? העיצוב והחיסכון העצום במקום שהם מספקים. מיטה שנראית כמו חלק מן הקיר כאשר היא סגורה ונפתחת רק לקראת שינה היא רק דוגמא אחת למיטות החכמות הרבות שהוצגו על ידם. המיטות החכמות עוצבו כך שתוכלו לנצל את מירב המקום של החדר שלכם או של הילדים וכדי לספק פתרון עיצובי מושלם לחדרים קטנים.

ומה לגבי מחירים?

מזרוני יוניברסל מציגים איכות לצד אחריות של 10 שנים וגם מנגד מחירים לכל השכבות הסוציו-אקונומיות. ככל שאיכות חומרי המילוי והריפוד גבוהה יותר, כך המחירים גבוהים יותר, אך כדאי לזכור כי אין תחליף לשינה טובה ולעיתים רצוי להשקיע קצת יותר על מנת ליהנות לאורך שנים ממזרונים ופתרונות שינה איכותיים שמשפיעים רבות על אורח החיים והבריאות.

מזרוני יוניברסל – לא רק פתרונות לבתים פרטיים

הנה מידע שלבטח לא ידעתם, לאורך השנים צברה החברה ניסיון רב ופנתה לא רק למגזר הבתים הפרטיים אלא מיתגה את עצמה מיתוג כפול, גם למגזר העסקי. בנוסף לפתרונות חדרי שינה מזרוני יוניברסל מספקים שירותים רבים לבתי מלון, לדוגמת שירותי ליסינג של מזרונים במחירים משתלמים, כורסאות וספות ללובי, מיטות חכמות המתקפלות לתוך קיר המאפשרים שימוש בחדרים קטנים כחדרי אירוח, ספות מתקפלות ומיטות קומותיים לילדים ועוד מוצרים חכמים אשר לא ניתן להתעלם מהם.

היכן ניתן לרכוש מוצרים של מזרוני יוניברסל?

בחנויות המתמחות לפתרונות שינה ובחנויות רהיטים ברחבי הארץ. כמו כן, בחנויות אינטרנטיות בודדות ניתן להזמין מוצרים שונים ולעיתים אף תוכלו לחסוך מאות שקלים. המשלוחים אינם אמורים להתעכב, אין צורך במשלוח בינלאומי ולכן גם עלות המשלוח לרוב תהייה בעלות בסיסית ונמוכה.

כדי לרכוש מוצרים של מזרוני יוניברסל, תוכלו לפנות אלינו, במרכז ההזמנות שלנו בטל’ – 1800-467454 ורכשו לעצמכם מזרן או פיתרון שינה אחר שילוו אתכם לאורך שנים ויספקו לכם שינה טובה ובריאה.

מקווים שעזרנו, אם המידע במאמר תרם לכם, שתפו!

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מזרן לישנים על הצד/הבטן או הגב
על הבטן על הגב או על הצד?

אתם ישנים על הצד? על הבטן? אולי הגב? לכל תנוחת שינה יש מזרן שמתאים לה! קראו איזה מזרן מתאים לישנים על הגב, איזה מזרן מתאים

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם