טופר למזרן - הפתרון המושלם למזרן קשה מידי

מזרן ויסקו – האם מומלץ?

על מה נדבר במאמר זה?

מהו מזרן ויסקו ומדוע זהו אחד המזרנים המעניינים יותר בענף השינה? מה היתרונות של מזרן המכיל ויסקו ומהם החסרונות שלו? היכן היה בשימוש בעבר, ומי משתמש בו כיום? מה המשמעות של בחירת מזרן ויסקו, וכיצד מממשים את הבחירה הנכונה ביותר של מזרן מדגם זה?

קצף זיכרון (memory foam) – זהו השם של החומר הזה המוכר בישראל בשם ויסקו. מה הוא בדיוק זוכר? כלום! לספוג הזיכרון ישנה תכונה אחת ויחידה והיא “לקבל” את צורת הגוף שלכם ולשקוע רק במקומות הנכונים – במקומות שבהם מופעל עליו הלחץ של השוכב. בניגוד לחומרים אחרים, החומר הזה לא דוחף אתכם החוצה ומתנגד לכם, אלא הוא “מקבל” אתכם פנימה לתוכו, חלק מהאנשים יגידו שהוא “מקבל מידי” וחלק יאהבו את ההרגשה.

ויסקו ג’ל – מה לחומר הזה ולמזרנים?

את נאס”א כבר הזכרנו? סוכנות החלל האמריקאית המציאה את “הספוג/ג’ל” הזה על מנת שיתאים לשימושם של האסטרונאוטים בחלל, ומה שמתאים להם, בטוח יתאים גם לנו…
מזרן ויסקו הנו אחד מהמזרנים הבודדים שיובאו מהעולם המקצועי לבתים הפרטיים. בתי החולים החלו לראשונה להשתמש במזרני הויסקו, כמזרנים שהתאימו לחולים ששכבו 24 שעות ביממה והמטרה היתה למנוע מהם פצעי לחץ, החומר הזה אכן עשה את העבודה ולא סתם התכונה הבולטת ביותר שלו היא “הפחתת לחצים”.

היתרונות של מזרון ויסקו בשוק האזרחי הפרטי

כאשר הוציאו מזרני ויסקו לשימוש פרטי, הטמיעו ברובם חומרי ייצור שהיטיבו את השימוש בו והפכו אותו לאטרקטיבי במיוחד. כך, למשל, אם בתחילה בנו מזרני ויסקו אך ורק “ללא קפיצים”, כיום משלבים ויסקו גם בשכבה העליונה של מזרני קפיצים. חברת הולנדיה היתה מבין החלוצות בתחום וקראה לויסקו שלה בשם “טמפור”. יתר החברות אימצו גם כן את השימוש בחומר, והיום כל החברות המייצרות מזרנים בישראל עושות שימוש בויסקו ומייצרות מזרנים אורטופדיים ללא קפיצים וכן מזרוני קפיצים (רגילים ומבודדים) עם שכבה עליונה של ויסקו.
אז איפה בדיוק נכנס הויסקו במזרון? חד משמעית: בשכבה העליונה שלו, בחלק שבא במגע עם הגוף. מתחת לויסקו תמיד יהיה ספוג, בין אם ספוג קשיח ובין אם ספוג רך , אגב, זה הספוג שקובע את דרגת הקושי של המזרן. מבנה זה של המזרן יוצר מזרן בו המגע של השוכב על המזרון הוא מגע רך, אך עובדתית המזרון קשיח ויציב מאד.

ויסקו – כל המרבה הרי זה משובח?!

ברור שלא! אם תשכבו על מזרון ויסקו עם הרבה ויסקו, אתם פשוט תשקעו יותר, רק שאת השקיעה לא תרגישו בחנות אלא רק אצלכם בבית… אנחנו סתם מתלוצצים? לא! על מנת שהויסקו יתרכך ו”יקבל” אתכם פנימה, הוא צריך להתחמם, לאיזו טמפרטורה? לטמפרטורה של הגוף שלכם – 37 מעלות. בגלל זה הויסקו שוקע רק במקומות הנכונים עליהם אתם נמצאים ואותם אתם מחממים עם חום גופכם. בחנות אין לכם מספיק זמן “לחמם” את המזרן.

מזרן ויסקו – מזרן שאין צורך להפוך

אם בעבר כל המזרנים שיוצרו היו דו צדדיים, מזרנים שניתן לשכב עליהם מ-2 הצדדים, כיום המזרנים החדשים בנויים בצורה כזו שאין צורך להפוך אותם הודות למערכות איוורור חדישות. יתרון זה מורגש ביתר שאת במזרן הויסקו. מזרן איכותי מויסקו אינו צריך שיהפכו אותו, וזאת בשונה ממזרנים אחרים, אין כל היגיון להכניס ויסקו בתוך השכבה העליונה של המזרן כשבעצם היא מופנית כלפי המיטה, את הויסקו אנחנו, השוכבים על המזרן, אמורים להרגיש.

ויסקו ומזרוני ילדים

אחרי שהסכמנו שהויסקו הוא חומר סופר אורטופדי ומשמש לתעשיית המזרנים האורטופדיים, הגיע הזמן לספר לכם למה, או יותר נכון “למי” הוא לא מתאים. לילדים! אומנם לכל חברת מזרנים יש מזרן ויסקו אחד שנבנה עבור ילדים אבל ההמלצה שלו לקחת לילדים רק מזרן לטקס, למה? כי למזרן לטקס אין ריח בהתחלה כמו שלויסקו בדר”כ יש, מדובר בגומי טבעי ואין חשש שהילד ישקע בתוכו. מזרן ויסקו מתאים למבוגרים ולא לילדים, זאת ההמלצה שלנו אבל הנושא פתוח לויכוח.

רק מזרנים – מזרן ויסקו קונים ממי שמבין

כאן תוכלו למצוא צוות יועצים מנצח אשר ינווט אתכם אל היעד, מזרון ויסקו בהתאמה אישית! אנו נדע להוציא את המיטב מהבחירה שלכם, ולספק לכם מזרן נוח, יציב ומתאים למשקל ולתכונות גופכם. מזרן ויסקו התפרסם לא מעט בשל תכונותיו הייחודיות להפחתת לחצים והרבה אנשים מכורים לשקיעה הזאת במזרני הויסקו, אך זכרו, לשקוע זה נעים, לשקוע הרבה זה לא מומלץ. “אפקט הערסל” זאת תופעה שחברות המזרנים מנסים להימנע ממנה כאשר הם מתכננים מזרן חדש ולכן רצוי להתייעץ עם מומחה בתחום ולא סתם ללכת לחנות ולבחור מזרן מבלי להכיר.

אנו ב”רק מזרנים” ניקח את המזרנים שלכם במלוא הרצינות, ונדאג לספק לכם מזרון ויסקו איכותי, נוח ומתאים לתכונות הפיזיולוגיות שלכם. צרו קשר דרך האתר או התקשרו 1800-467-454.

חושבים שהמאמר חידש לכם משהו? שתפו! זה יעזור גם לאחרים וגם לנו.

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם