מי צריך מיטה מתכווננת?

על מה נדבר במאמר זה?

מה היא מיטה מתכווננת? מה היתרונות שלה? ובעיקר למי היא מתאימה??בחירת המיטה היא דבר חשוב מאוד, בסופו של דבר יש לזה השפעה ישירה על השינה שלנו. ברוב המקרים אנו רגילים לצורת החשיבה הסטנדרטית בה מיטה היא דבר שטוח ועלייה מונח המזרן. כאשר זוהי צורת החשיבה שלנו למיטה ישנה משמעות שולית ועיקר חווית השינה שלנו נובעת מהמזרן עצמו. אבל הרשו לנו לחלוק את צורת המחשבה המקובלת ולחשוב קצת מחוץ לקופסה. הפעם אנו רוצים לדבר על מיטות מתכוונות והיתרונות שלהן.

מהי מיטה זוגית מתכווננת

מיטה מתכוונת היא מיטה שאינה שטוחה כמו המיטות הרגילות, במקום זאת ניתן לשלוט בפני השטח של המיטה ולהעניק להן זוויות שונות. למשל להגביה את אזור הראש ואת אזור הרגליים. אם עד היום המזרן סיפק לנו את כל חווית השינה, מעתה בעזרת מיטה זוגית מתכווננת ניתן לקבל תוספת נוחות בכך שאנו שולטים בזוויות התנוחה שלנו. כך ניתן לקבל נוחות מקסימלית.
איך בוחרים מזרן

מהם היתרונות של מיטות מתכוננות?

מיטות מתכוונות לא רק מוסיפות לחוויית הנוחות של השינה, אלא מאפשרות לכם גם ליהנות מנוחות בעת פעולות אחרות שאתם עושים במיטה. למשל רבים מאיתנו אוהבים לשכב במיטה ולראות טלוויזיה. בדרך אנו משתמשים בכמה כריות על מנת לתת את התמיכה לראש אשר מאפשרת לנו לצפות בטלוויזיה בנוחות. אבל האמת שגם זה לא ממש נוח. כאן נכנסת לתמונה מיטה מתכווננת אשר מאפשרת לנו לשנות את הזווית של המזרן ללא צורך בשימוש בכריות. כך ניתן להגביה את החלק העליון של המיטה ולעבור ממצב של שכיבה מלאה למצב שהוא משהו בין שכיבה לישיבה. זהו פתרון הרבה יותר נוח למי שרוצה לשכב במיטה ולראות טלוויזיה.

באותה המידה מיטה זוגית מתכוונת מאפשרת לכם גם לקבל זוויות יותר טובה כאשר אתם רוצים לקרוא ספר במיטה או לבצע פעולות אחרות שאינן קשורות לשינה.

אך מיטות מתכוונות אינן נוגעות אך ורק לנוחות, יש להם גם צד בריאותי. יש האומרים כי כיוונון המיטה מאפשר תמיכה טובה לצורת השינה הטבעית שלנו וכך אנו מקבלים תמיכה טובה יותר. כמו כן הגבהת אזור הרגליים מאפשרת זרימת דם טובה יותר. ישנם רבים הנוהגים לתמוך ברגליהם עם כריות, מעכשיו בעזרת מיטה מתכווננת לא תצטרכו לעשות זאת באמצעות כריות המשיגות השפעה מוגבלת, במקום זאת בעזרת מיטה זוגית מתכווננת ניתן להטות את המיטה עצמה בזווית הנכונה על מנת להרים את הרגליים.

כיצד מתכווננת המיטה?

מיטות מתכווננות ניתנות לשליטה באמצעות שלט.  היום אין צורך להזיז מנגנונים מכניים באופן ידני כאשר רוצים לכוון את המיטה. אתם יכולים להישאר במיטה ולכוון אותה מבלי לצאת ממנה, הכל בעזרת השלט. כאשר מדובר במיטה זוגית מתכווננת חשוב לוודא שישנה שליטה נפרדת לכל אחד מחלקי המיטה. כאשר שניים חולקים את המיטה בהחלט יתכן כי אחד מבני הזוג רוצה לקרוא ספר בעוד השני רוצה לשכב לישון. בעזרת מיטה זוגית מתכווננת כל אחד מבני הזוג יכול לכוון את המיטה לזווית המתאימה לו באותה הרגע מבלי להשפיע על הצד של בן/בת הזוג.לסיכום, מיטות מתכווננות מציעות לכם שילוב של נוחות, בריאות ופינוק. המיטה המתכווננת הופכת להיות שימושית מאוד בעת ביצוע פעולות שונות, אך גם מעניקה חווית שינה בריאה ללא כאבי גב ושרירים תפוסים. השילוב של מיטה מתכווננת עם מזרן איכותי (שימו לב כי המזרן צריך להתאים לסוג זה של מיטה), הוא התגלמות הנוחות במיטבה.מזרנים איכותיים המתאימים למיטה מתכווננת, תוכלו למצוא כאן: מזרן למיטה מתכווננת.

האם מיטה ישנה יכולה להפוך למיטה מתכווננת?

התשובה היא כן. אם יש לכם מיטה ישנה שהמסגרת שלה והמשטח עליו מונח המזרן (פריצ’) ניתנים להפרדה, ניתן להוציא את המשטח ולהתקין מנגנונים חשמלים באחת מ-2 השיטות:

  1. לחבר את המנגנונים על המסגרת הקיימת כמו שמקבלים כאשר רוכשים מיטה קומפלט.
  2. להניח 2 מנגנונים בתוך המסגרת הקיימת של המיטה כאשר כל מנגנון עומד stand alone על 4 רגלים משלו.

באתר שלנו תוכלו למצוא למכירה גם מנגנון יחיד נפרד, גם זוג מנגנונים במחיר מבצע, מיטת יחיד עם מנגנון ומזרן (קומפלט) וכמובן מיטה זוגית עם 2 מנגנונים חשמליים למיטה מתכווננת וכמובן גם 2 מזרנים מיוחדים למיטה מתכווננת.

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מזרן לישנים על הצד/הבטן או הגב
על הבטן על הגב או על הצד?

אתם ישנים על הצד? על הבטן? אולי הגב? לכל תנוחת שינה יש מזרן שמתאים לה! קראו איזה מזרן מתאים לישנים על הגב, איזה מזרן מתאים

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם