ספות נוער וידר – למה דווקא הם?

על מה נדבר במאמר זה?

דירות קטנות ספות גדולות

מצב הדיור כיום גורם לאנשים לגור בלית ברירה בדירות קטנות יותר ממה שהיו רוצים. כך קורה שמשפחה מתגוררת בדירה בה כמות החדרים לא מאפשרת חדר לכל ילד, או לחילופין החדרים קטנים מאוד. במצב כזה יש צורך לאלתר בעיצוב פנים נכון כדי למצות את המקום עד תום. כך למשל ניתן לשלב מספר צרכים באותו שטח בחשיבה מוקדמת ונכונה. אחת הדרכים לחיסכון במקום, היא שימוש בספות נוער וידר, אשר מתמחות ביכולת לשלב איזור שינה עם איזור צפייה בטלוויזיה ואירוח. הספות של וידר מגיעות בשלל צבעים ועיצובים המתאימים לכל סוג חדר ובעיקר לחדרי ילדים ונוער.

גם ספה וגם מיטה

היתרון הגדול של ספות נוער וידר הוא העובדה כי ניתן לשלב באותו רהיט גם ספת אירוח וגם מיטה. כך גם בחדר ילדים קטן, הספה משרתת את שני הצרכים וחוסך לכם במקום רב. באופן זה ילדכם יוכל גם לישון, אך בו זמנית גם לארח חברים ולצפות בטלוויזיה בחדרו על אותה ספה בדיוק. מזרוני ספות נוער וידר הם מזרונים איכותיים ואורטופדיים, אשר יקנו לילד שלכם תמיכה מלאה בשנתו וישמרו על גבו שלם ובריא. קיימות לא מעט סוגי ספפות או ספות נוער שונות מחברות שונות, אך ספות נוער וידר הן באיכות גימור גבוהה מאוד וניתן למצוא אותן במגוון רחב של עיצובים, צבעים וכמובן גם מחירים.

יתרון ספות נוער וידר

היתרון הגדול של ספות נוער וידר הוא דווקא ביכולת לחסוך במקום ולשמש מיטה כפולה לשני ילדים. אם ילדכם חולקים יחדיו חדר שינה, אזי בוודאי תתאים לכם ספת נוער. יתרונה הגדול של ספת הנוער בשונה ממיטה רגילה, או אפילו ממיטת קומותיים, הוא שהיא חוסכת במקום ומאפשרת לסגור את המיטה הנוספת בשעה שאין בה שימוש במהלך היום. כך בלילה הספה הופכת למיטת שינה כפולה לשני ילדים ובמהלך היום נסגרת לספה יפה ומעוצבת. באופן, זה חדר הילדים יוכל להישאר מסודר ולשמש אותם גם לצורכי שינה, אך לא פחות חשוב מכך לצורכי משחק ובילוי.

ארגז מצעים או מגירות?

בעבר היה נהוג כי מתחת לכל ספת נוער יימצא ארגז מצעים. כיום המיטות גדולות יותר מבעבר, כאשר פעם רוחב המיטות הממוצע היה שבעים ס”מ וכיום הממוצע הוא תשעים ס”מ. זאת גם כנראה הסיבה לכך שארגז המצעים של ספות נוער וידר הינו גדול, רחב ועמוק יותר מארגז מצעים של ספת נוער רגילה. מיטות עם מגירות בתחתית המיטה ולא ארגז מצעים, ניתן למצוא לרוב במיטות ילדים מעץ מלא ולא בספות נוער. כיום פחות ופחות אנשים בוחרים לאחסן מצעים מתחת למיטה ומעדיפים לנצל את שטחי האחסון לאכסון של משחקים, דברים שלא צריכים באופן זמין ושאר ציוד של הילדים אשר זמין גם להם ולא רק להורים. זהו פתרון אחסון נוח יותר לכל המשפחה והספה שלנו יכולה לשמש אותנו למספר רחב של צרכים.

ספות נוער וידר – מחירים

ספות הנוער של וידר מגיעות במגוון רחב של דגמים וסוגים. זאת הסיבה כי קיימים טווחי מחירים שונים בין הספות השונות. לרוב המחירים יהיה סביב 3000- 5000 ש”ח לספה. מחיר זה הוא אומנם גבוהה יחסית למזרון, אך חשוב לזכור כי הספה חוסכת מאיתנו את הצורך בקניית מזרון ומיטה וספה בנפרד, ומאגדת בתוכה את שלושתם ביחד בצורה שימושית ונוחה. כמו כן הספה מכילה בתוכה שתי מיטות נוער נפרדות למעשה בתוספת שטח אחסון נוסף לארגון נוח ומושלם של חדר הילדים.

למה דווקא וידר?

וידר נחשב היום היצרן המוביל של ספות נוער בארץ, אנחנו יודעים שיש ספות נוער יותר מפורסמות מהן (ספות נוער של עמינח למשל), אנחנו גם יודעים שיש ספות נוער יותר יקרות מהן (ספות נוער סימונס), אבל אף אחת לא יותר איכותית מהן! וידר מעניק 5 שנות אחריות מלאות לספות הנוער שלו אבל מנסיון שלנו, אתם לא תזדקקו להן כלל. המזרנים האורטופדים שמרכיבים את ספות הנוער של וידר נוחים במיוחד, איכותיים מאוד, העיצוב יפה ומגוון והגימור של הספות מדהים באיכותו.
לצפייה במגוון ספות נוער וידר שלנו.

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מזרן לישנים על הצד/הבטן או הגב
על הבטן על הגב או על הצד?

אתם ישנים על הצד? על הבטן? אולי הגב? לכל תנוחת שינה יש מזרן שמתאים לה! קראו איזה מזרן מתאים לישנים על הגב, איזה מזרן מתאים

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם