קינג דיויד-ישנים באהבה. מדוע?

על מה נדבר במאמר זה?

חברת קינג דיויד מזרונים הינה מותג מוכר ומוביל בתחות תעשיות המזרונים בישראל כבל למעלה מ-25 שנים. שמה של החברה יצא לפניה כחברה שלא מתפשרת על איכות מוצריה ועל השירות הטוב שלה.
במפעל החברה מיוצרים מזרונים איכותיים ברמה גבוה וכן פתרונות שינה נוספים כגון מיטות מסוגים שונים והכל תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות.
חברת קינג דיויד מייצרת מזרונים אורטופדיים בהתאמה אישית כך שכל אחד יכול למצוא את המזרן הטוב עבורו הן מבחינת סוג ומפרט המזרן והן מבחינת מחירו.
צוות מומחי השינה של קינג דיויד יתאים עבורכם את המזרן שמתאים רק לכם בהתחשב בנתונים הפיזיים שלכם כגון מבנה גוף, משקל, גיל וכד’ וכן תנוחת השינה המועדפת עליכם.
מזרוני קינג דיויד מיוצרים באיכות גבוה ועליהם ניתנת תעודת אחריות של עד 20 שנה למזרן. כמו כן, כל המזרונים ניתנים לתקופה של 30 לילות ניסיון ,ללא כל התחייבות ובהחזר כספי מלא, כך שאתם תוכלו להיות בטוחים שעשיתם את הקניה הטובה ביותר.לצפיה בקטלוג המזרנים בחנות ולרכישת מזרנים


חברת קינג דיויד משווקת מספר סוגים של מזרונים איכותיים ופתרונות שינה נוספים:

מזרוני קינג דיויד – בחירת מזרן חדש
לוגו - קינג דיויד מזרונים
רכישת מזרון ידועה כרכישה של פעם בחיים. משמעות הדבר שכשאנו מתכוונים לרכוש מזרון, אנחנו מתכננים להשתמש בו גם לכמה שנים טובות ולכן האלמנטים שנחפש בו אמורים להתאים לתקופה שכזו.
בין אם אנחנו צעירים, מבוגרים או תינוקות, אנחנו מבלים לפחות 1/3 מיומנו בשהייה על המזרון שלנו ולכן עולה חשיבותו וחשיבות בחירת מזרון איכותי וטוב. בניגוד לשאר חלקי הריהוט המפוזרים לנו ברחבי הבית, שחלק נכבד מהמהות שלהם הוא העיצוב והסגנון שלהם, במקרה של מזרונים, חשוב מאוד להקפיד על איכות וטיב החומר וכמעט ואין חשיבות לעיצוב או לצורה. זהו למעשה פריט ריהוט היחיד, שהפרקטיות היא הדבר היחידי שמחפשים כשרוצים לקנות מזרון למיטה שלנו.

אז איזה מזרון לקנות?

למעשה קיימים כיום בשוק מבחר עצום של מותגי מזרונים, כמו כן גם קיימים אין ספור סוגים של מזרונים וחומרים מהם הם עשויים. ישנם מזרונים עשויים ספוג, מזרוני קפיצים, מזרוני לטקס ועוד.

כמובן שקיימים גם שילובים בין החומרים וכמו כן קיימות מידות קשיחות שונות של המזרונים. כדי שלא נתבלבל, מומלץ להחליט ראש מהו המזרון אותו אנו מחפשים. האם אנחנו מחפשים מזרון קשיח מסיבות אורטופדיות, או שמה מזרון רך, כדי להרגיש בכל לילה מו בבית מלון חמישה כוכבים. בנוסף ניתן לבחור מראש חברה מומלצת ומוכרת. קיימות חברות מוכרות כמו מזרוני קינג דיויד, מזרוני סימונס, מזרוני סילי, מזרוני פולירון ועוד, כאשר בכל אחד מהמותגים נמצא מגוון רחב של מזרונים בטווחי מחירים שונים. זאת הסיבה כי בבואנו לבחור מזרון, עלינו להגדיר לעצמנו תקציב, כדי שנוכל להתמקד במזרונים שמתאימים לתקציב שלנו ולא חורגים ממנו.

סוגי מזרונים

מרבית המזרונים של קינג דיויד יהיו עשויים מחומרים קבועים והם ספוג, קפיצים, לטקס, או ספוג זיכרון, וחלק מהמזרונים מהווים שילוב של מספר חומרים. בבואנו לבחור מזרון עלינו להכיר את כל החומרים ואפילו להתנסות בשכיבה על כל אחד מהם. מזרוני הספוג של קינג דיויד עשויים משכבות שונות של פוליאוריטן ובחלק נכבד מהמזרנים, השכבה העליונה עשויה מלטקס או מויסקו. במזרנים האלה ניתן לקבוע את דרגת הקושי בקלות יתרה שכן אם נכניס ספוג קשיח באחת השכבות העליונות, המזרן יהיה קשיח, ואם נכניס ספוג רך, המזרן יהיה רך. מזרוני הקפיצים של קינג דיויד הם מזרונים נוחים מאוד, הם בנויים מקפיצי פלדה ששזורים זה בזה ולמרות הסטיגמה שהיתה בעבר למזרוני קפיצים בכלל (שהם בורחים מהמזרון לכיוון הגב שלנו), בחברת קינג דיויד מזרונים עובדים קשה מזה שנים כדי לשפר את חווית השינה וכיום טכנולוגיית הקפיצים שופרה מאוד וברוב מזרוני הקפיצים האיכותיים מותקנת טכנולוגיה חדישה בה כל קפיץ שזור ומחובר לחבריו הקפיצים ואינו יכול לצאת החוצה מהמזרון. מזרוני הקפיצים היותר יקרים, גם כן מכילים שכבה אורטופדית עליונה של לטקס או ויסקו. מזרוני הלטקס והספוג זיכרון (ויסקו) הם הפופולאריים יותר כיום, בין אם הם מגיעים עם מזרוני קפיצים ובין עם מזרוני ספוג, מה שמייקר משמעותית את מחירם. טווחי מחירי מזרונים יכולים לנוע בין מספר מאות שקלים לכמה אלפים, כמובן בתלות במותג המזרון, החומר ממנו הוא עשוי וריכוזו, האם הוא מגיע עם מיטה או מעמד ועוד גורמים נוספים.

קונים מזרון

בבואנו לרכוש מזרון, חשוב כי נקפיד לשכב על כמה שיותר מזרונים בטרם נחליט. ככל שנשכב על יותר מזרונים נוכל לבחור בצורה יותר מושכלת. בנוסף מומלץ לבחור חנות מזרונים בה מצויים מוכרים, בעלי ידע נרחב וניסיון רב בתחום המזרונים. כמו כן רצוי שנבחר חנות המשווקת מספר סוגי מותגי מזרונים. כך נדע בוודאות כי אין להם העדפה לסוג מזרון אחד וכי יציעו לנו מגוון רחב יותר של סוגי מזרונים. חשוב שלא נבחר דווקא במזרון היקר יותר או בחומר הפופולארי יותר ונמנע עד כמה שניתן מדעות קדומות. נוחות שינה על מזרון היא ייחודית ואישית ואף אחד אחר לא יוכל לבחור עבורנו את המזרון הטוב לנו ביותר.

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם