המדריך השלם לבחירת מיטה

על מה נדבר במאמר זה?

כל העצות לבחירת מיטה

ממיטה לסוויטת ההורים ועד מיטות הילדים. כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת המיטה המושלמת.

הרבה מים זרמו בנהר מאז מיטת הסוכנות שקיבלה את פני העולים בשנותיה הראשונות של המדינה. לשמחתנו כיום, בבואנו לבחור מיטה זוגית האפשרויות רבות ומגוונות ואפשר לומר שהשמיים הם הגבול.

כשאנחנו ישנים טוב בלילה אנחנו בריאים\ נינוחים ויעילים יותר במהלך היום. מאחר ולרכישת מיטה מוצלחת קיימת השפעה גדולה על היום יום שלנו, מומלץ להשקיע מחשבה בבחירת מיטה שהיא לא רק יפה ומעוצבת אלא כזו שהיא גם פרקטית, בגובה המתאים ותומכת במזרן.

המיטה היא האלמנט המרכזי והדומיננטי בחדר השינה ולכן גודלה, גובהה,החומר ממנו היא עשויה וכן הצבע והעיצוב בו תבחרו צריכים להתאים לחלל ולסגנון המאפיין אותו.

כשמחליטים על תקציב לרכישת המיטה היא רהיט המשרת אותנו למשך תקופה ארוכה ולכן בחירה במיטה איכותית גם אם יקרה יותר – תהיה משתלמת בראייה לטווח הארוך.

מי ששומרות על מקום של כבוד בראש רשימת המיטות הזוגיות הן המיטות המתכווננות המאפשרות נוחות מרבית בזמן קריאת ספר או צפייה בטלוויזיה כמו גם הרמת הרגלים לאחר יום עבודה מתיש.

מבחינה עיצובית, לבחירת החומר והצבע משמעות גדולה. עץ כהה למשל משדר חום ומראה כפרי ואילו ברזל הוא חומר קר ומודרני יותר המשתלב היטב בסגנון האורבני.

בשנים האחרונות, גב המיטה חזר ובגדול ומעבר לחשיבותו כאלמנט מבודד בינינו לבין הקיר, במיוחד כשמדובר בקיר חיצוני, יש לו חשיבות עיצובית בקביעת סגנון החלל – גב מיטה מעץ, גב מיטה מרופד ומחופה בד, גב מיטה העושה שימוש בחלונות וינטג’ ישנים או גב מיטה העשוי משטחי עץ.

חשיבות בחירת המיטה לילד אינה נופלת מבחירת המיטה לסוויטת ההורים.

מיטת ילדים, בין אם מדובר במיטה סטנדרטית או מיטה נפתחת, מיטת גלריה או מיטת ספה צריכה להיות קודם כל בטיחותית, יציבה, חזקה ונוחה.

מיטה עם חללי אחסון יכולה להוות יתרון בחדרי ילדים גדושי צעצועים. רצוי שמיטת הילד תהיה מרווחת ותהיה מסוגלת להכיל גם אדם מבוגר – כי אין כמו להירדם במיטה של הילד כשקוראים לו סיפור לפני השינה…

מאחר והילד גדל וצרכיו משתנים כדאי לתכנן עד איזה שלב המיטה תגדל איתו. כשמדובר במיטת נוער בנוסף למיטות סטנדרטיות יש גם מיטה על גלגלים ומיטה מתכווננת עם מערכת מסאג’ בעלת 3 מנועי עיסוי במהירויות משתנות וטיימר אוטומטי. הכל בסוף היא שאלה של צרכים ותקציב.

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם