כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

על מה נדבר במאמר זה?

מזרן ושינה

רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש בפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם למה השקעת זמן ברכישת מזרנים חשובה כל-כך.

“שינה טובה לגוף בריא ונפש בריאה” כפי שאתם לבטח יודעים, תחום השינה העסיק בשנים האחרונות את מיטב החוקרים והממצאים לא הפתיעו במיוחד: לשינה איכותית ומספקת אין תחליף ולה השפעה רבה על תפקודינו במהלך היום.
במזרנים החדשים הנמכרים כיום בחנויות הושקעו מאמצים רבים בפיתוח ובייצור המזרן האופטימלי על מנת שלכם הרוכשים תהיה את השינה הטובה, האיכותית והרגועה הדרושה.

החלפת מזרן

כידוע, אדם ממוצע מחליף מזרן פעם ב-8 עד 10 שנים אולם ישנם כאלה הנשארים עם מזרן איכותי גם 15 שנים ויותר. כאשר מגיע הזמן שבו יש צורך בהחלפת המזרן הישן אין צורך להתמהמה יותר מידי, ככל שתתמהמהו יותר כך תסבלו יותר. רכישת מזרן איכותי כרוכה לפעמים בהשקעה כספית לא מבוטלת אולם כפי שאנו משקיעים ברכב חדש שיהיה בטוח יותר עבור ילדנו או מסך מחשב חדש, מיקרו גל שיפלוט פחות קרינה, כך אנו צריכים לדאוג גם לאיכות השינה שלנו ולהשקיע לא מעט כסף וזמן ברכישת מזרן איכותי וטוב.

כיצד תדעו שהגיע הזמן להחליף את המזרן הישן שלכם? אם ברשותכם מזרן קפיצים ישן פשוט תעמידו אותו ותראו בנקל אם למזרן יש בטן. לגבי מזרנים אורטופדים ללא קפיצים, פשוט מאוד תרגישו בור במזרון – הספוג התבלה ופשוט שקע. בכל מקרה, אם תרצו לדעת בדיוק אם הגיע הזמן להחליף את המזרן, תוכלו לקרוא אינפורמציה במאמר הזה.

אז החלטתם לקנות מזרן חדש, כמה כסף להשקיע בו? וגם כמה זמן? כי תחשבו לרגע: אם אתם משקיעים כמה ימים טובים ברכישת רכב חדש שישרת אתכם 3-4 שנים לכל היותר, למה שלא תשקיעו לפחות את אותו הזמן ברכישת מזרן חדש שאמור לשרת אתכם לכל הפחות זמן כפול ושבמשך הזמן הזה, תשתמשו בו לפחות 8 שעות ביום…

אבל אם אתם קוראים את המאמר הזה לבטח קראתם גם את המאמרים שלפניו ושמתם לב שככול שאתם חוקרים יותר בנושא כך מתגלה לכם תחום גדול ונרחב יותר שלא הכרתם.

מבולבלים? (כמו שאומר גיא זוהר), אנו נעשה לכם סדר!

השקעה במזרן איכותי

אז אנו נעביר אתכם ישר למספרים: מזרנים זוגיים במידה סטנדרטית של 140/190 עולים לרוב בין 800 ₪ ל- 13,000 ₪ , אולם לא מומלץ לרכוש מזרן באחד ממחירי הקצה הללו שכן מזרן ב-800 ש”ח לא יחזיק לכם יותר מידי זמן ותסמכו עלינו שמזרן ב-13 אלף ש”ח לא בהכרח יהיה טוב יותר ממזרן ב-5,000 ש”ח. ניתן לכם דוגמא: מזרון אורטופדי איכותי וטוב במחיר שווה לכל כיס, עם 15 שנות אחריות כפי שמעניקה חברת פולירון עולה כ- 3,000 ₪ (בדגם טופר נטורל של פולירון) ומגיע עד למחיר של כ- 5,500 ₪ לדגם פולירון זהב. כמובן שהמזרנים היותר זולים ולבטח היותר יקרים יעשו גם כן את העבודה אולם רכישת מזרן בטווח המחירים הנ”ל תבטיח לכם שינה איכותית וטובה מבלי לבזבז כספים מיותרים על מזרנים “מפורסמים”.

מזרנים “מפורסמים”

למה התכוונו בביטוי “מזרנים מפורסמים”? מזרנים מפורסמים אלו מזרנים שנבנו במיוחד למטרה מסוימת: שיווק אגרסיבי בכל מדיה אפשרית.
מבלי שתהיה לכם את היכולת להשוות מחירים בחנויות (כי הדגם לא קיים שם), מזרן “מיוחד” לעובדי תע”ש/חבר/ערוץ הקניות וכדומה. גם מזרנים של חברות “מפורסמות” כגון עמינח שמשקיעות מאות אלפי שקלים על פרסומת למזרן מסוים אשר לרוב המחיר הגבוה קשור בעיקר לקמפיין הפרסומי ובא על חשבון איכות המזרן. אף אחד מאיתנו לא רוצה לשלם אלפי שקלים על מותג שמייצר מזרן כשמזרנים תואמים בהרכבם להרכבו הפנימי של המזרן נמכרים ב-30% ממחירו, גם לא במחיר של “השתקת המצפון” שלנו ש”אמנם לא נוח לי אבל קניתי מזרן איכותי…”.

המודל האמריקאי לרכישת מזרן

לכל דבר יש לאמריקאים כללי אצבע, אבל הפעם הם הגדילו לעשות: מה אומר המודל האמריקאי בכל הנוגע לסכום אותו כדאי לכם להשקיע במזרן חדש? זה הולך ככה:
“עלות יום העבודה שלכם כפול 8 ימים (יום אחד לכל שנה שהמזרן אמור להיות אצלכם)”. הסבר: אם יום העבודה שלכם הוא 500 ש”ח ואתם רוצים מזרן שיחזיק לכם 8 שנים (זה הזמן הממוצע להחלפת מזרן), אתם צריכים להשקיע 8 ימי עבודה (8X500) דהיינו: כ- 4,000 ש”ח ברכישת מזרן חדש.

סיכום

מזרן אורטופדי איכותי במידה 190/140 אמור לעלות לכם בסביבות 3,000 ש”ח, מידה יותר גדולה (200/160) עולה מן הסתם יותר. מזרן עם קפיצים רגילים (בונל) עולה בדר”כ קצת פחות ומזרן עם קפיצים מבודדים עולה כמו מזרן אורטופדי ללא קפיצים. כאמור ניתן לרכוש מזרן גם ב-4,000 ש”ח ויותר אבל אם אתם נדרשים לשלם מעל ל-5,500 ש”ח למזרן זוגי , מישהו כנראה עובד עליכם…

לצפייה בכל המזרנים המומלצים על ידנו, הכנסו למזרונים מומלצים – המזרנים מחולקים לפי תקציב ולפי סוג.

אם תרצו לצפות בכל המזרנים במבצע שלנו: לצפייה במזרנים במבצע

לצפייה במזרני פולירון שהומלצו במאמר, לחצו על מזרן פולירון.

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?
אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

מזרן לישנים על הצד/הבטן או הגב
על הבטן על הגב או על הצד?

אתם ישנים על הצד? על הבטן? אולי הגב? לכל תנוחת שינה יש מזרן שמתאים לה! קראו איזה מזרן מתאים לישנים על הגב, איזה מזרן מתאים

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם