לצאת לדייט עם מזרן

על מה נדבר במאמר זה?

מחיר וצורך.

לפני שאתם מתחילים לחקור על סוג המזרן החליטו על תקציב למזרן וחשבו על הצורך שלכם במזרן. מזרן דורש השקעה על מנת לשמור על שינה טובה ובריאה. זכרו שרכישת מזרן מתבצעת בממוצע פעם בשמונה שנים ואם אתם ישנים כשליש מחייכם על המזרן (8/24 שעות ביממה) אז שווה להשקיע עוד קצת ולרכוש מזרן קצת יותר טוב מזה אותו אתם תרשו לעצמכם.

ערכו מחקר.

לפני שאתם קופצים לחנות המזרנים הקרובה ביותר, ערכו מחקר על מה אתם מחפשים במזרן, חשבו על גודל המזרן וסוגו. חשבו על מתי הייתה הפעם האחרונה שישנתם בצורה נהדרת. השתמשו בזה כנקודת מחשבה שתעזור לכם לצמצם אופציות עד למציאת מזרון חלומותיכם.

קראו חוות דעת.

בדיקה של חוות דעת ברשת על סוגי מזרנים יעזרו לכם לדעת אילו סוגי מזרנים מומלצים על ידי הקונים. להלן קישור למזרן עם הכי הרבה חוות דעת בזאפ.

בחרו את החנות המתאימה.

במידה והחלטתם שאתם חייבים לבדוק את המזרן לפני הקנייה, בחרו את החנות המתאימה לכם, בין אם זו חנות רהיטים או חנות שמתמחה בשינה. חפשו את החנות המתאימה עבורכם, החנות שמתאימה לקריטריונים שלכם ואם אפשר גם קרובה למקום מגוריכם. בקשו מחברים או מבני משפחה המלצה על החנות המתאימה עבורכם.

עבדו עם מומחה.

עבדו עם מישהו מומחה בעל ניסיון רב בנושא שינה ומזרנים, מישהו שאתם סומכים עליו, שיוכל להדריך אתכם במשך כל המסע עד למציאת מזרן החלומות שלכם. במידה וזיהיתם שהמוכרים בחנויות לא עונים לכם בצורה מספקת על השאלות, אל תתייאשו, חפשו תשובות באינטרנט.

בחורה מתעוררת על מזרן אורטופדי זוגי

ערכו נסיעת מבחן.

ברגע שמצאתם את מזרן החלומות שלכם, נסו אותו. חלצו נעליים ותשכבו על המזרן בתנוחות שונות. הישארו מספר דקות בתנוחה בה אתם ישנים רוב הזמן.

ערכו את מבחן ה- ש.י.נ.ה.

בכדי לדעת לבחור את מזרן החלומות שלכם עקבו אחרי השלבים הבאים במבחן ה- ש.י.נ.ה.
ש – שכבו על המזרן שלכם בתנוחת השינה המועדפת עליכם.
י – ידעו את המוכר על הרגלי השינה שלכם, הוא כבר יידע להמשיך מפה.
נ – נסו את המזרן שלכם ביחד עם בן/בת הזוג.
ה – העריכו מראש את דרגת הקושי של המזרן אותו תרצו.

היפטרו מהבלבול המתלווה לבחירת מזרן.

ברגע שתבצעו את כל הפעולות לעיל, מובטחת לכם בחירה קלה של המזרן שיתאים לכם, הרי את לימוד “הרקע התיאורטי” אתם עושים ממש ברגעים אלה, כאשר אתם קוראים את המאמר. כך מובטחת לכם בחירת מזרן קלה. זכרו: מזרן לא קונים לשנה אחת וגם לא לחמש, לא סתם הרבה אנשים דוחים את ההחלטה הנ”ל, שכן קריאת אינפורמציה רבה מידי, עלולה לבלבל.

השוואה בין המזרנים.

השוואה של קניית מזרון תוכל לעזור לכם לעשות את הבחירה הטובה והנכונה ביותר ולהיות בטוחים בבחירתכם. בזמן הקנייה, קחו זמן לשקול כל סוג מזרון – לפי תחושה ולפי מבנה המזרן והשוואה של מזרן ממותג אחד למזרן ממותג אחר.

זה המקום לשאול את איש המכירות אם יש לו חתך של המזרן או שיספר לכם על השכבות ממנו הוא עשוי, כך תוכלו להשוות בין המזרנים ולהבין מדוע דגם אחד עולה כפול מרעהו ולהחליט האם זה שווה את המחיר.

שירות של איש המכירות

כאשר אתם כבר בחנות, נסו להתרשם מהשירות אותו אתם מקבלים מהמוכר. קבלת שירות טוב ממוכר לו אמרתם שרק הגעתם לבדוק, תבטיח שירות טוב גם לאחר הקניה.

לסיכום – קנו חכם!

בהמשך לעצה מספר 1 שלנו, קנו את המזרן עם הערב הכי טוב למחיר אותו שילמתם, לו את המזרן הזול ביותר. במזרנים בדר”כ המחיר עולה עם טיב החומרים, כל עוד מדובר במזרנים של אותה החברה. בהחלט יכול להיות שמזרן של חברה פחות ממותגת יעלה חצי ממחיר של מזרן בעל הרכב זהה של מותג מזרנים ידוע, פה תבוא לידי ביטוי האבחנה שלכם והידע אותו קראתם באינטרנט.

 

מאחלים לכם הצלחה בבחירת המזרן החדש וזכרו שאנחנו ממש פה, במרחק טלפון 1800-467-454 או הודעה בוואטצאפ (הכפתור הירוק מימין…).

אהבתם? שתפו!

מאמרים שעשוים לעניין אותך

ספת אירוח אשל
מיטות וידר – רהיטים מבית טוב

וידר מיטות – מיטות נפתחות, ספות נוער ואפילו מיטות לחדר שינה הורים ומיטות מתכווננות, וידר מיטות מתברגת גבוה בתחום השינה בישראל

מזרון מומלץ לכאבי גב

– איזה מזרון מומלץ לכאבי גב? האם יש מזרון מומלץ לבעיות גב? אם כן, מה כל כך מיוחד בו ואיך הוא יכול לעזור לכם? ובכלל איך מומלץ לכם לישון עליו…

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן?

כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן? רכישת מזרנים היא לא רכישה רגילה. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו בנושא רכישת מזרנים, נקדים ונספר לכם כמה כסף להשקיע ברכישת מזרן…

מעוניינים בפרטים נוספים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם